Visjon, målsetning & verdier

Nettmagasinet driftes og videreutvikles av SonNorway AS.

Nettmagasinet er inkludert i Son på Nett fungerer som ett av verktøyene for merkevarebygging av destinasjonen Son og Vestby Kommune for fastboende, forening og næringsliv, besøkende og øvrige interessenter.

Nettmagasinet har ett nøytralt, positivt og inkluderende.

 

Visjon – Alt på ett sted!

Alt på ett sted.

Målsetning

Målsetningen er å ha tilgjengelig praktisk informasjon om Son,  i ett levende nettmagasin med utgangspunkt i Son for fastboende, næringsdrivende, besøkende og øvrige interessenter av Son.

Fremme næringslivet og tilbud, alt som skjer i Son og brande Son.

SonNorway AS har lokale, nasjonale & internasjonale besøksmål.

Verdier

S temningsfulle bilder

P ositiv

I nkluderende

I nformerende

N øytral

Son på nett er kommunikasjon med Son som utgangspunkt via sosiale medier og nettmagasinet for Son. All driftes av bidrag og i samarbeid med næringslivet. Tusen takk for 2015!

Statistikk 2015 viser at Son på nett har fått til mye med liten aktivitet og lite midler. SonNorway/ISoon.no syns, engasjerer og besøkes. Tusen takk til alle engasjerte lesere, likere, følgere, delere, inviterere og biragsytere – dere er supre!

Statistikk 2015

Nettmagasinet:

Nettmagasinet, 186 238 besøkende

Best leste nettmagasin artikkel/innlegg, 4 199 lesere.

Facebook:

SON stedet uten mandager, 4 088 likere

All time high på rekkevidde på innlegg, 10 100

Sidene, SON har 53 likere og SON – The Place without Mondays 33 likere (Ikke bearbeidet)

Veldig bra respons for alt

 Facebook arrangementer:

Antall abonnementer på alle nye arrangement: 54 stk
All time high sett ett eneste arrangement, 90 000 stk

Instagram: @sonnorway

Antall følgere: 1121

Antall innlegg fra @SonNorway: 381 (totalt)

Antall innlegg fra andre #SonNorway 3 366 #stedetutenmandager 1 168 #isoon 3 023 ++. Tusen takk alle sammen!

Twitter: (=2014, ikke bearbeidet)

Youtube: all time high 1 729, Ikke bearbeidet

Her: Visjon, målsetning & verdier

Del gjerneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+